torsdag 14 september 2017

Visheten vaknar läses

Man läser Visheten vaknar (Källa)

Jag vet att Visheten vaknar läses på flera håll just nu. Det är en mycket underlig känsla. Jag försöker komma ihåg vad det var jag skrev i den nu igen, men jag är ännu inte redo att åter läsa texten. Jag. Är. Så. MÄTT på den.

Nå, följande bloggare vet jag läser boken f.n: Boklysten, C.R.M. Nilsson, och Old Adult Reads Young Adult (är jag rätt säker på, även om han inte har sagt det uttryckligen). Fler har fått boken skickad till sig, så den kommer att läsas lite varstans framöver.

Tror jag. Hoppas jag. Kanske.

(F.ö. såg jag att det fanns elva reservationer på boken på Stockholms Stadsbibliotek, där den är under inköp.)

4 kommentarer:

  1. Då säger jag det här då - ja, jag läser den. Jag blev nästan irriterad på en f d kollega som envisades med att vilja vara social och prata med en på tåget hem igår. FRÄCKHETEN!

    SvaraRadera
  2. Du kan för övrigt läsa domen nu, men det har du kanske redan sett?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan inte nog tacka för väldigt rara ord (när man väl tagit sig igenom hela den cliffhangiga texten och kan slappna av lite).

      Radera