söndag 30 juli 2017

Ett fantastiskt betyg!

Denna fina femma fick jag på bloggen Fantastiska berättelser (Källa)

Ibland får boken ett så fint omdöme så att jag bara blir alldeles gråtmild. Den här bloggaren tyckte verkligen om den! Så här skriver hon:

Den här boken tror jag banne mig är skriven just för mig. Det är som om författaren har tittat in i mitt huvud (framför allt när jag befinner mig på jobbet) och förstått vad jag vill läsa om och om mina tankar kring vad väsen är för något. Skulle författaren kunna tänka sig att börja jobba på samma förskola som jag så hade vi haft hur kul som helst med att lära barnen om svenska väsen.
Men skämt å sido så verkligen älskar jag den här boken. Den är väl ballanserad i hur mycket den bjuder på för att det ska vara precis lagom spännande och roligt på samma gång. Jag ser väldigt mycket fram emot att läsa nästa del.

Boken får 5/5 i betyg av mig.

Och då är boken ju skriven just för henne, liksom, i och med att hon gillar den så mycket.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar