torsdag 18 maj 2017

Efterlängtad!

Superkul att någon längtar efter uppföljaren! (Källa)

Hittade följande på bloggen Tusen sidor:

Sex anledningar att längta till höstterminen!
[...]
"Visheten vaknar" av Elin Säfström
Det finns inte ens någon förklaring om boken än, men ändå ska den helt klart läsas. Det är uppföljaren på "En väktares bekännelser", en fullträff! En bok som sticker ut, då den varken är för mycket eller för lite. Åh! Jag längtar! 

Jag har tidigare fått en underbart ärlig recension av denna bloggare - läs mitt inlägg här.

Det är lite intressant att se hur man själv reagerar på förväntningar inför uppföljaren. Paniken hålls än så länge inom rimliga gränser, men jag kan tänka mig att den eskalerar en aning när det börjar bli dags för utgivning och recensioner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar