torsdag 25 augusti 2016

Inbjudan

Ett slags gemensamt releaseparty

Nu har jag fått inbjudan till ett slags gemensamt releaseparty för mig, Sara Ohlsson och 
Christoffer Carlsson. I dessa författares fall handlar det om release av deras senaste alster Ingen normal står i regnet och sjunger (Sara Ohlsson) och Oktober är den kallaste månaden (Christoffer Carlsson). I mitt fall firas ju både debut och release - även om boken inte kommer att stå i bokhandeln (sic! I BOKHANDELN!!) förrän 21 september.

Jag känner mig så himla priviligierad och glad över att få ha fest gemensamt med två etablerade författare. Allting känns fortfarande så overkligt. Jag är helt övertygad om att jag inte kommer att komma över chocken av att vara utgiven författare så länge jag lever. En fördel med att vara 42 när man debuterar - livet går så himla fort relativt sett, så jag kommer inte att hinna smälta detta
under de kommande 42(?) åren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar